onsdag 3. juni 2009

Sorry! Sorry!

x]

Hallo , eg skriv kje igår , så beklager ..
Men , eg for heimante kl 06:55
eg var på skulen og kom heim kl 15:00 , då var det ikkje internett ..
Eg for igjen kl 15:45-55 også var eg på husnes og us tildes dans'en begynte^^ (kl 7)
Så kom eg heim kl 20:30 (ellernåke) så dysja eg .. og nette funka fremdeles kje --,
Såå då gikk eg ned og stritta håret også la eg meg :D

Men , IDAG ! (Woooah)
Hadde me Matte-tentamen ;OO
Da va kje SÅÅÅÅ gale liksom , men alikavell .. eg HATER og ha tentamen :P
Eg ble ferdi ca kl 12:30(?) eg er kje sikker , såg kje på klåkko x]
Vertfall , eg gikk ut også satte eg meg på KUNSTGRASET <<3<3
, eg har kje vert der på evigheter! Eg Eeeelsker kunstgraset , det er så NomNomNom :D

Så kom Montana nåken minutter etterpå.. der låg me ei stund og blåste såpebobler og babla og lo før me forbort på senteret og møtte Hanne I. Der gikk me og kjøpte mat også satte me oss der me alltid sitter , utforbi VeroModa men , så kom det ei jente(dame) og kjørte forbi oss åsså datt alle dei papp-greiene av tralle-tingen hennas , og me holtepå og døø av latter.. så me stakk x] Stakkar .. det var ganske "Deja'vu" fordi nesten det samme har skjedd , eg og hanne satt på ein benk også kom det ein mann med ei trille-ting full av papp esker også datt dei av , dette skjedde 3 ganger (så me såg) Og me lo! , MASSE x]
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa, stakkar x]

Ellers så er eg SUPER trøtt , :P
Så eg skal såve tidleg i kveld :D Mohahah :D

Åsså imåro vett eg ikkje ka eg skal gjer ..
Det er vell Torsdag? .. emh . ja det er de^^
Såå, da er det vertfall kje tidleg :D Så eg kan såve tildes kl 06:55 :D
Menmen , me skal vertfall få besøk av nåken yrkes-folk også skal me få besøk av Presten x] *ler*

Gårsdagens farge , RØD , fordi eg er solbrent :L
Og , dagens farge, GRØNN , fordi kunstgraset er grønt : D

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar