fredag 5. juni 2009

Woohoah, så gøy :D

Hallo , idag va da suuuper gøy :D<3<3<3<3 Me var på skulen som vanleg også gikk me(Bente,DelvisBettina,Lars,Erling) bort i båthavno på Husnes(som eg trodde eg kje vite kor var , men gjor da !! :D ) Vertfall ,der grilla me også spilte me sand-volletball (med ein ødlakt ball) Da va morsomt x]
Så begravde vi Magnus i sanden , og eg og Kristin vippa, og me tok masse bilder(eller Hanne gjor).
Når skulen var "slutt" så stakk me tilbake på senteret :D
Der daffa me rontom og eg fikk shutter shades *Link* av Mert Ege*weey* også spiste me og såg på kler osb..(osb står for OgsåBortover, eller osv som står for også videre)
Så for me på dans, der hadde me da kjempe kjekt, me finpussa på dansen også fekk me litt informasjon om dagen i måro.
Så for meg Hanne, Kristin , Marianne , Marthine , Lars ,Erling og Viviann ned på Us(Eller me møtte nåken av di på us x] ) Der spilte me gitarhero også stakk me rontom overalt der..
Så kom Even ned også stakk me halves opp i byggefeltet men så rinkte Lars til meg , så da gikk eg og Hanne og Viviann ned igjen ;]
Så var me med Lars og Erling ei stund, me satt og kødda oss, me datt jo oppi der med den stooora krokko på husnes :L HaHaHA x]
Så dansa me osb :]
Men , så ble eg Kristin og Lars henta kl 22 :(

Dagens farge , SØLV fordi tigtsen og hattane me skal bruka på dansen er glitter-sølv :D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar