mandag 15. juni 2009

Holycalorie x]

Hallo, ok, eg skal skrive om IGÅR først :D
Eg sto opp kl 1 også daffa eg rontom og vaska vasken på badet, lagde middag , gikk på butikken også kl 4 ca kom HanneI til meg^^
Me sku øva på tentamen så ho låg hos meg i natt :D
Vertfall, me spisete middag så gikk me ned på strando, der "øvde" da vill sei satt og snakka om alt mulig anna i ca 2 timar x]
Etter det så for me opp til meg også øvde vi, (Sånn faktisk)
Vertfall, så la me oss :] (Innimellom detta så har me hatt latterkrampe og spist masse snop ;] )

Også, IDAG så for me utøve med 8 bussen også hadde me tentamen :o
Me hade førebuing fra 08:45 til 09:00, og kl 09:00 hadde me tentamen *dundundun* vertfall , eg og HanneI fekk 6'ar :D :D :D :D :D :D Weeeeey!
Då ble me superduper glaaa'e :D

Vertfall, då gikk me(Kristin,Marianne,Erling,HanneIrene,LarsTobias og Bente. Enkli så va da bare Dei 4 siste , Kristin og Marianne forsvant litt x] ) bort på senteret også spiste iiis, også satt me på bilen og kødda oss:D
Da va igrun kjekt :]

Seinare så skal me til Lars og se på film:D (Btw, Lars har hatten miin :0 .)

Ting så skjer dei neste dagane/har skjedd nyleg ;]
15. juni Munnleg tentamen - Samf,fag
16. juni Ryddedag på skulen - Innskriving t konfirmasjon - Siste dans ;'[
17. juni Tur t Bondhusdalen med skulen
18. juni Siste skuledag (karakterboko) ;D

Gårsdagens farge GUL, fordi ostepopp er namm :D
og Dagesn farge Svart, fordi hatten min (som Lars har) er svart :D

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar