torsdag 11. juni 2009

Minne-video<3

Hallo, no har eg laga ferdig minne videoen :D

Også har eg vert på jobb skygging idag;D

Det var egentleg ganske gøy :D

OOj, vent litt Lasse rinkte x]

Sånn, ja ok.. Eg var med 3-4klasse i første time og rydda i nåken permar og i klasserommet og sånt. i andre time så var eg med bare 4 klasse og hadde skattejakt x] Dei hadde matte enkli tror eg :P Siste 2 timane så var eg og hadde idretsdag med 5-7 klasse^^

No snakker eg med Lasse og broren igjen x]

Eg forstår nesten kje ein drit, dei hopper på trampolinen x]

Vertfall, no skal eg jobba på tentamenen, Hadam ;]

No har eg øvd på tentamen , men eg er ganske dårleg til og øve.. klare kje og konsentrere meg, men i måro skal eg på skulen også skal eg og HanneI sitta der og øva..

Så skal me på bibilioteket og øva meir^^ Og på søndag, skal HanneI såva hos meg så me får øva, eg håper me får god karakter :D

Ellers så føler eg bloggen min er kjedli --, Eg skriver liksom kje nåke intresant? eller?

Såfall så får eg nesten ingen tilbakemeldingar (Komentara) :[
Det er kipt "/

Jaok, nå er eg suuper trøtt enkli, så nå skal eg snart såve, men eg må fjerne sminken og pusse tennene først.. og mamma står i dysjen--, så eg må vente .. *vere utolmodig*

DAgens farge er RØ, fordi det er yndlingsfargen til Simon : D

Love 4 you

-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar