torsdag 18. juni 2009

Siste skuledag :D<3

Heeilo :D
Idag har me fått SOMMARFERIE :D
Det er såååå deilig :D
Weeey, me gikk på skulen også vaska me pultane / bar bøker.
Så fekk Kristin og Marianne ein kvarsen tvist-påse fordi dei vant ein konkuranse ting tang ;]

Etter det så fekk me karakter arket eller vitnemålet som Vegar kalte da :L
HaHa, eg fekk 2 3'ara også 4 5'are og resten 4 : D
Så snittet var på 4.16(=4.2)
Etterpå så gikk me bort på senteret, eller me stoppa med barneskulen og snakka med Emilie og Alexandra ++ :D
SÅÅ for me bort på senteret^^
Der kjøpte eg og HanneI ReddBull <3 Da er nomnom :D
Også rekna me ut at det er dobbelt så masse koffein i Reddbull en i Burn *fnise* ;]
JaJa, no lager eg film fra Bondhusdalen/breden :D Den legger eg ut snart :] Både her, og på Youtube ;] *Link* Men, eg fekk ikke innpå lyd-klippene(Som var nåke av det morsomaste på turen) så eg får heller lage en ny når eg får innpå dei ;]

HaHa, men no skriker mamma på meg --,
Brb ; *

Sånn : D Eg måtte bare spisa x]
Hehe, her er vertfall filmen eg lagde .. den er litt lang.. "/
Kansje litt kjedeleg og?
Vertfall, det er verdt og se heile, slutten er nemleg best ;]






HaHa, no har eg fiksa neglene mine til i måro , eg skal på "temafest" 80'tallet :D

Bettina har bursdag :D

Eg seier kje ka eg skal gå i, det får du heller vite i måro ;]

Men, neglene får du se no ;]

Eg har brukt 9 forskjellige fargar :D


(Høgre hand)

(Venstre hand)

Dagens farge Rosa,Lilla,Svart, ,Sølv,Creme og fersken fordi eg har dei fargane på neglene(Ja eg veit det er bare 7 fargar, men eg har samme fargen i forskjellige nyansar ;] ) :D
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar