onsdag 24. juni 2009

Sykkeltur og Krig mot myggen x]

Heeilo^^

Idag har eg jah, som da står i nicket vert på sykkeltur :D
Eg gadda kje sykla så lankt, fordi da er den første sykkelturen i sommer(ikkje i år, men i sommer!) så eg sykla inn til holmedal og ut igjen^^ (2 km + 2 km = 4 km) Eg brukte ca 20-25 min på det^^ Weey, men da sykla eg alt eg hadde *flau* haha, eg må komme i bedre form altsåå .


Ellers så har eg vatna blomane :D
Woohoo ._. Eller bare ikkje --,
Vertfall, etter eg hadde stått der ei stund så kommer det ein mygg og ANGRIPER MEG ! så eg spyyyyler han med vannslangen :D (som me har ein pistol lignane ting på ) , Ikkje ein god ide..




(Nåke lignane da der, ikkje lik.. men nåke lignande)

Da går ca 3 min , så kommer det ca 40 stykker : o
Og bare ANGRIIIIIIP! eg bare AAAAAAAHH.. *spyyyyle på alle og springe og skrike og spyyyle meir*

Haha, men EG VANT! eg fekk bare 2 stikk x]
Begge 2 på høgre side avlippo på ein radius på ca 3 cm :L *ler*
HaHa, ellers såå .. ja .. :]


Joo!
Eg lekte "skuddtrening" på hooomler :D
Eg liker ikkje homler :L *ler*
Vertfall, da va mooorsomt :D , hihi.. no har eg dysja ^^
Også har eg fiksa neglene mine , eg gidder ikkje legge ut bilde, det ble misslykka ;]

Ellers så leste eg nåke SJOKERANDRE! *Link*
Tenk da!
Bare se på da bilde :


ææææsj! Eg blir heilt rysta.. fyy fader ..
Og eg så skal på leir , og me skal vera UTE eina natto : o

See på detta då`!!!
Flott:








Mygg:



(Bildene er fonne på google )

Eg kviiir meg : o

JaJa, dagens farge er blå fordi Eivind sa da, eg er lite oppfinsom :P
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar