fredag 26. juni 2009

R.i.p Michael Jackson <'3

Hallo, eg måtte bare slenge inn eit innlegg om Michael Jackson , siden han er død ..

"Forsøkene på gjenoppliving lyktes ikke og rettslegen i Los Angeles bekreftet torsdag kveld til nyhetskanalen CNN at Jackson var gått bort." *Link*

Off, var trist ,. skulle ønske eg ikkje viste det enkli : o
Vertfall. no har eg ikkje tid til og skrive meir , bklager.. men eg hiver innpå ein link til ein av yndlings-sangane mine ;] "Micheal Jackson - Thriller" *Link*
Og en suuuper bra film du MÅÅÅÅ SJÅÅ ! *Link*





Baack, jaok ..


eg skal ikke skrive så masse,. men vertfall sjekk vêret me får på Brandøy då :D

*Link*
17-26 grader :D Weey :D
Det står Ølen, fordi det ikkje er så lankt ifra Brandøy :]
Og Brandøy var umulig og finne ;]

Åsså, fekk eg hørra at eg IKKJE må på ha på meg parfyme når eg skal sola meg, fordi då blir eg kvitprikkete :o der parfymen er liksom x]
Haha :P Ops (A'

Jaja, eg kommer tilbake på MAndag, får sjå om eg får lakt ut nåken bilder og skreve litt då ;]
Ønsk meg god tuuur : D <3 href="http://www.youtube.com/watch?v=ZkGOiS75Lwk">*Link*

Dagens farge er kvit, til ære for Mj
Love 4 you
-Bente

2 kommentarer:

  1. sv; mange takk for kommentaren du la igjen hos meg! satte veldig pris på dine ord! så fint at du skriver om Michael på din blogg! kjemperørende å se!
    håper du får en fin da Bente!

    SvarSlett
  2. :D
    Tusen takk for at du faktisk tok deg tid til og svare , såg du hadde ganske mangen komentarer ;]
    Ha en fin dag du og Irlin ;D

    SvarSlett