mandag 23. mars 2009

Venner liksom?

Heisann n_n

Nå sitter eg her igjen da :P

Har vert i Haugesund og vert på skulen og på tur med Viviann , så eg har kje skreve så masse^^

Vertfall ,etter overskriften å dømme så forstår du vell att det er nåke som er litt gale?
Vell ,det er det!
Eg har hørt masse dritt , og eg har fortalt ting , og folk har fortalt det videre , og masse styr!
Og ein av di personene eg stolte på mest i heile verden , har sakt ein av mine dypeste hemligheter til ein annen person!
Det er IKKJE kult!

Men , tror kje eg skal gå så masse inn på detaljer , det kan bli FOR personleg x]

Vertfall , eg og Viviann tok oss ein tur , me snakka om alt muleg :P
Og prøvde og finne ut av ting, men men , me får sjå .

Åsså legger eg ut bilder etter eg har dysja ^^

MoHaHa :D



(Her er meg å skjerfet mitt : D )


(Her ser du mønsteret^^)




OkOk , eg lure på ein ting?
Er detta FOR MASSE svart rundt øynene?




Mer bilder fra Haugesund og turen til meg og Viviann ^^ *Link*

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar