fredag 20. mars 2009

Fredag...

Heisann :)


I dag er det Fredag^^
Som vanleg så var eg på skulen til kl 11:00 og så for eg å Hanne bort på senteret^^
Der daffa me rontom og kødda oss og kjøpte Hello kitty tattovering x]
Det var kosleg :D



Nå sitter eg heime , og skal ut på us/nc i kveld^^


Ellers , så er det vell kje så masse å sei , har kje gjrot på så masse;P


Eller, eg la ut bilder etter Haugesunds-turen til meg å Kristin i går ;P
Sjekk bogg-siden min :D *Link!*

Di ligger onda Bilder til/fra bloggen min. -> Kristin og Bente i Haugesund.

Helvete heller då , akk nå fekk eg lite lyst å fera på nc/us ,
Ein viss person *du vett kem du er* har klart å sakt nåke eg sa til "den" i går .
Så nå vett jævleg mangen da ,
Åsså var eg FULSTENDIG IDIOT å klarte å sei nåke anna til "den personen", og nå skal "den personen" sei da til ALLE ! Sier "den".
Gad , vist "den" sier det , då klikker eg!
Og eg skal ikkje snakke med "den personen" igjen!
Aldriii!

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar