torsdag 5. mars 2009

Stord^^



Heisann :)

Nå sitter eg her , har enkli kje tid til å blogge , men ka gjer eg vell kje for lesarane ? o.0
.



Nå fant eg et veldig gammalt bilde da , men det ser likt ut fremdeles *ler*
Hihi , Vertfall , nå skal eg snart reise til Stord^^

Tar båten kl 11:35 :)



HeiHei, nå er eg på Stord ,Kjersti og Pappa er og lærekjøre^^

Så eg sitter aleina i leiligheten til Kjersti :)

Vertfall, eg farga meg i dag , det ble litt miss for og si det son , det ser heilt merklig ut !

Det er grått og blått og kvitt og grønt , alt etter ka kys du ser da i !

HaHaHa:L

Men, da går vekk då^^

Så da er kje kriiise!

Men nåke som er kriise er at eg får kje mobilen min , sony ericsson w595 i svart , finnest kje meir!

Grrr...!

Så eg får kje ny mobil alikavell! :@


Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar