onsdag 25. mars 2009

Lekser,Lekser,Lekser o.o

Heiloo ^^


Her sitti nå eg ,har gjort lekser , ganske masse enkli *stolt*
Matte , Litt Norsk , Rle , Engelsk & Tysk .
Har Samf,fag og Naturfag og litt Norsk igjen ^^

Ellers i dag , så har eg vert på skulen , det var enkli litt kjekt o.o
Spess siste time!
Me hadde Gym (fotball) av ein eller anna merkleg grunn , så er eg SUPER DÅRLEG I FOTBALL!
Men , i dag var da SUPER GØY!

Me vant 4-1 ^^
Da va litt cöôl : D

Så , skulle eg å Viviann , enkli gå oss ein tur ^^
Men , da blei ikkje --,
Me fant ut me hadde litt for masse anna crap å gjer .. o.0

Nå er eg på nettby , og msn ^^

Sååå.. nå har eg vell kje så masse anna å sei?
humm..?

Joo! EG GLEDER MEG TIL SOMMEREN !
Awww! : D









<3

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar