onsdag 18. mars 2009

MoHaHaHa [6]

HeiHei :D

Akkuratt nå så skulle eg ha gjort Tysk lekse , men siden det er kjedli så fant eg ut att å finne sol-briller og sko og hue til i måro var sikkert lurt å gjer , åsså måtte eg spraya huo med parfyme, ho lokta hond :L

Åsså måtte eg stritta håret :)
Såå måtte eg snakka litt med Hanne også måtte eg bare innom bloggen min (a)

HaHaHA xD
Eg er såååå flink :D
Men , eg har gjort Naturfag-lekso då ;P
Åsså har eg bare Norsk å Tysk å Matte igjen :D
Weeey :D

MenMen , nå måååå eg gjer leksa :L
Eller?
Joda x]






HeHe , nå sitter eg her igjenn da ,
Eg har kje fått mobilen min i dag :(
Eg skulle ha fått den i dag!
Men neida :@
Men , eg å Kitten (pusen=katten= Kitten) sitter nå bare her ^^
Det er kos da^^
Eller Kitten såver :L

Aww.. ho er søt :D



Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar