mandag 9. mars 2009

Skulestart o.o

HeyHey ^^

I dag har eg vert på skulen , etter ein feie som gott kunne vert lenger :L

MenMen , var litt kos å se alle folkene igjenn da:D

Åsså , nå lager Kjersti middag, så eg skal vell sikkert spise snart o.o
Så skal eg gjere lekser (Kommer sikkert kje til og skje )
Ellers så fekk me Tysk-prøvane gjen i dag , å eg skal ta den igjenn på Torsdag :)
Eg hadde veldig masse feil o.o
HaHa , Karakteren den går me kje nermare innpå (a)
Men eg strøyk altså kje (h)

Tihi :P

Ellers så eg eg på nettby , der ag akkuratt ble fan av Earth Hour ^^
Det er liksom son att du skal mørklegge "heile verden" i 1 time :)
Kult eller?!
Vertfall , har du nettby å er intresert?
Trykk Her!
Ellers så kan du trykke her for å lage deg nettby ;P

Ps : Eg hetter xoBentexo på nettby :P

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar