søndag 1. mars 2009

T bakee :D

Heisann :)

Nå er eg heima igjenn^^

Har kje tid å blogge nå , skal dysje , så skal blogge etterpå ; )


Sonn , begynner med å skrive om i går eg :D

Me for til Bergen , me var framme ca 11:00
Me satt å snakka med tante å di ei stund , så for me på Ikea ^^
Eg kjøpte b.l.a. Speil x3, Hylla x2, Nattbord, Bilderamme, ++ ^.^



Så gjikk me opp på Åsane , der kjøpte eg Sko , å to singlettar å nåke greier ^^

Etter det , så stakk me tilbake til tante :)
Der spste me , å var sosiale til langt på natt :D

I dag, sto eg opp å spiste frokost , satt lenge der å bare såg på tv :L
Så gjekk eg å Marie ned , og fant masse kler så kje passa t ho lenger , så d fikk eg :D
(Eller di eg ville ha , fikk eg :L )

Da var kjempe kos :D <3 color="#ffccff">Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar