fredag 27. mars 2009

HeiHei :)

Heisann :D

I går FEKK EG MOBILEN MIN :D

Eg apselutt elsker han ( så langt )

Åsså feiret me bursdagen til mamma : )
Vi overaska ho :D

Såå i dag , sto eg opp kl 5. Klåkko på mobilen var 1 time feil o.o
HaHaHa :L
Sååå. vertfall , gjor eg litt leksa / øvde til prøven og når kl var 7 så for eg på bussen t skulen :)

så kl 11 , for eg å Marianne, Hanne og Montana bort på senteret , der møtte me Åshild,Johanne og Carina :)

Så daffa me rontom der :D
så skulle me ta 13 bussen , så sier Hanne NÅ ER KL 1! Eg å Marianne og Montana , går så fort me kan bort på buss-plassen :L
Pjoooh! me rakk da :L
Så pressa me oss inn på bussen med is å da heila :L
HaHaHa x D





Nå sitter eg her å venter på att neglelakken min skal tørke : )
Har laga 2 stjerner 4 prikker 1 lyn og 1måne+1 stjerne : D
(på kvarsen finger altså :L)









Åsså den elskede butikker vår , skal kansje leggest ned!
Dååå klikker eg !
Fyyy,f*en altså , kor skal me kjøpe is i sommer da?
Me mååå ha butikk!
Pliiiis!
Me vill ha butikken våååår <`3

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar