onsdag 4. mars 2009

^.^






Heisann^^

I dag er mobilen min opprativ igjenn :)
Det er litt kos da:D *Yeey*
Men , alle nr mine er borte : o
Så vist du har nr mitt , send meg ditt ;P
bente.95@hotmail.com ^.^

Åsså , skal eg til stord i måro , men Viviann kunne kje verme , å Kristin er på Hovden å Hanne er på Hovden , så da er det liksom"ingen" å reisa me : o
Så då reiser eg antakleg aleina 0.O

OffOff,, x]
Da er kjedli :L

MenMen , eg skal farge håret da , er derfor eg reiser enkli :)
Meg skal bli blondere :D

MenMen , nå skal eg rette-tange-håret-mitt :D Altså , stritta da x]





OkOk , Siden eg skal klippe meg i måro , så legger eg ut bilde av håret mitt^^

Litt teit ,men eg lika da: D

























Hihi , da kommer sikkert til å vera ca samme fasongen , men blondare ^.¨


Åsså legger eg med 1 bilde av tlf,en ^^


Hehe , Nokia 5301 :P
Den skal altså eg ha til eg får Sony Ericsson w595 ,
den kommer den 16 , håper eg :L
Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar