tirsdag 10. mars 2009

Kaboom!

HeiHei^^

I dag sto eg opp kl 06:05 o.o
Så fiksa eg meg osv.. å tok bussen til skulen kl 07:00
På skulen i dag , så hadde me Kunst , og så hadde me Kjemi :D (Naturfag)
Me lagde ein eller anna gass(husker kje navnet) og tente på :D
Da eksploderte det :D Eller det kom vartfall eit Kaboom! :D
Da va kult^^

Åsså , tok eg 4 bussen ut til dans :D
I lag med Marthine og MArianne og Viviann og Vilde og Mert-Ege ^^
Haha , da va litt funny :P
Åsså , tusla me nå rontom der, ei stund :)
Så for meg Marianne å Marthine ned på us ^.^
Der spilte me biljard :D
Me suger x]

Vertfall , da va kjekt :D
Når kl var ti over halv syv , så gjekk me bort til dans :D

Når eg kom heim så dysja eg , å nå sitter eg her :D
Skal snart stritte håret :)

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar