fredag 27. februar 2009

Siste skuledag :D

Heisann :D

I dag var siste skuledag , før ferien :D
Me hadde engelsk prøve : o
Da va ikkje så bra for å sei da sonn (a)

MenMen , når kl var 11 så gjekk me:)
Då stakk eg å Hanne I å Montana å Hanne bort til senteret ^^
Men så stakk Hanne I ^^
Så då tusla me bare rontom , åsså kjøpte Montana hårfarge : D
Kuult :D
Hihi:P
Åsså prøvde me sko , me fant nåken dritkule , di va kvite å rosa :D
Eg prøvde di, di var i størrelse 33 :L
Åsså nåken str 34 så var svart :D
Å di passa *ler*
Eller , eg konne gått med di , men eg hadde fått vondt etter ett par timar ^^




<- Der er mine nydelege sko , i str 33(Rosa) & 34(Svart)


Åsså , fant eg å Hanne nåken kule bokser : D


Legge ut bilde av di og eg ! ;D

<- Eg å Hanne så prøve stoore bokser : D <3


Åsså tok me 1 bussen heim:)
Så fant eg di gamle converse skono mine :)
Tror kansje eg skal bruke di igjenn ^^
Hmm.. me får sjå ^^

Nå er eg aleina heima :D
Film hos Lars : D
Haha , da va kjekt !
Me såg ein eller anna film (som eg har sett før) men han va lika bra denna gangen (nesten vertfall)
Husker kje ka den hetter , husker aldri da :)
Som sakt , da va kjekt , eg å Marthine å Marianne gjikk opp til Lars , han hadde fonne fram film å alt ,. Koos :D
Så såg me film , hadde putekrig rinkte tilnåken folk å snakka på msn :D
Hihi <3

Åsså , i måro kommer eg sikkert kje til å blogge : o
Fordi , eg kje er heime ^^

Så me snakkes , åsså låver eg å blogge så fort eg kommer heim ;P '


Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar