mandag 2. februar 2009

02.02.09 x]

Heisann : D

I dag er eg sjuk --,
Det vill si eg er ikkje på skulen , og eg har ikkje Tysk-framføring.
Så da må eg sikkert ha Tysk-framføring på torsdag : o
Men Men ,akk nå ser eg på Rachael Ray ho er cool (h)
Gu eg kjeder meg xD
HaHa , nå bare snakker eg masse dritt altså (a)
Vist du og kjeder deg , så legg meg til på msn : D
bente.95@hotmail.com (hh)
Sååå kan me kjeda oss i lag : D <33 color="#ffccff"> xoBentexo @ Nettby
Tahaha (6)
----------------------------------------------

Nå er kl. 17:30 eg har fonne ut at eg må ha Tysk-framfring på torsdag , son som eg trodde --,
Også har eg gjort nesten heila norsk-innlevering-tingen : D *stolt*
Ellers så sitter eg bare her , er alt for slapp til og gjer nåke spess, utenom og drikke te ; >

-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar