onsdag 25. februar 2009

Jøsses meg ; )

Heisann :)

Eg hadde da litt son veldig travelt i går, så da va difor eg kje har skreve i går xD
Eg kan vell skriva litt om i går då :)

Eg og Kristin var på kunsten , me trynte , me fekk latterkrampe ,me hadde kje RLE, me hadde lekesegjering istadenfor RLE, difor har eg gjort masse lekser :D *yey me*
Åsså , tok me bussen heim , va heima kl 15:00 å sprang rontom å fant kler til meg å Kristin sku utøve på dans/us.
(Me sku ta 16:00 bussen ; ) )
Me sku enkli møta Rolf der , men han gadda kje komma ;o*tenke tenke tenke*
MenMen, eg å Kristin gjekk å kjøpte oss is :D
ÅSså gjekk me ned på us å spelte cs ;P
Me eigde(h) :D
Så når kl var halv 7 så gjekk me bortøve til dans^^
Der møtte me Kristin å nåke folk på vegen , som lurte på om kje me var med Rolf , me sa bare han kje gadda så gjekk me xD
Hihi:P
Me hadde styrketrening på dans ;o
Da er toonkt : o
x]
Eg er svak (a)

JaJa ,

I DAG!

Wow ,hihi xD

Eg sto opp kl grytidlig (06:00) oki , enkli sto eg opp kl 06:30 xD
Eg gadda kje stå opp når klåkko rinkte xD
Så fiksa eg meg å blablabla, son random stoff så eg alltid gjer^^
Vertfall , me hadde 3 timar med Norsk å 1 time med Samf.fag på skulen
Eg såv for da mesta (a)
Eller , eg såv kje , men eg hadde augene igjenn å fekk kje me meg ka leraren(Vegar) sa :P
Etter detta , så var me å såg på vollyball/handball kamp^^
Eg vettkje forksjellen :L
Men , eg å Viviann stakk opp på skulen C:
Der satt me i ein evighet^^
Så kom Rolf Joacim å Andreas å satt med oss ei stund^^
Så stakk di , å kom tilbake å stakk igjenn :L
Etter det , så gjikk eg å Viviann ned i gymsalen igjenn^^
Der folkene våre begynte på kor ma hadde vert:L

JaJa , når kl var 13:30 va skulen liksom ferdi , så då sku me liksom bort på senteret , men me gadda kje :L
Me satt i hallen å kødda oss istadenfor^^
Hihi , :)

Ellers , så har eg laga middag , å gjort lekser :)

Å nå har eg skreve blogg , gud eg er flink :D

hihi , eg eiger deg ! (h) (6)

Gaad , eg er gal :L
*ler*

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar