torsdag 26. februar 2009

Ikkje i humør?

Heisann :)

I dag har eg bare vert heilt merklig, eller da vill sei , eg har vertfall følt meg merklig .
Har kje klart å følla med på nåken ting å bare tenkt på heilt feil ting på feil tidspunkt ..

Åsså hadde me Tysk prøve , & Matteprøve i dag --,
Weey!

Eller , eg hadde 1 feil på matteprøven da :)
Det var litt cöôl ^^

Tysk prøven ,hehe blir glad om eg kje stryker på den , eltså 2 :)
Men , den har me kje fått tilbake ;P

o.o
I måro skal me ha Engelsk-prøve --,*grr*

Ellers , så har eg kje gjort så alt for masse : )
Må sikkert øve litt til Engelsk-prøven .
MenMen , vist da skjer nåke , så oppdatere eg;P

(Kommer sikkert kje til å gjer det)

wow , eg skriver igjenn !
Eg er flink :D

kl : 18:47 ^^

JappJapp , har kje så masse gøy å sriva då men :L
Nå har eg vertfall oppdatert nettby-profilteksten min :)
Gå å seee :D
Link! ^^
Hihi :)

Ellers , så snakker eg med fok på msn^^
Det er kos ^^
Åsså skal eg snart dysje ^^
Fingeren min må bare slutte å blø først --,
Eg skar meg på ett bilde , (a)
Eg klarte å knuse det (a)
Men hallo! Kem legger ett knusleg bilde nederst i en stabel med bøker osv?
Da kommer det til å knuse vist nåken skal ta det ! *vere iritert / le av seg sjøl*

Hoj , nå hr eg skreve masse :D
Koos :D

Me love it!

Åsså , må eg vell skrive nåke anna og , hmm.. jo!
Eg hører masse på Jeffree starr i det siste o.o
Åsså ., Not Good Enough for Truth in Cliche- Escape the fate !
Men den får eg kje lsta ned!
iiik! Har du den? Kan du pliiis sende den til meg ?!? :D
Da hadde eg blitt glaaaaaad :D

Hihi

Love 4 you
-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar