fredag 6. februar 2009

06.02.09. : ` (

Hei : )

I dag kjeder eg meg !
Eg savner folkene mine <`3
Kl er 09:45 å eg har alt vert oppe i over 1 time : o

Ok , nå er kl 13:15 og eg heller på med norsk framføringo mi , eg ana kje ka eg skal sei!
Off--, *spise slikkepinn*
n_n

Jah , så skreiv me igjen?
Eg har apeslutt ingen ting å gjer , vanligvis på denne tiden på en fredag , så er eg ikkje heima ; )
Men , det er eg altså i dag --,
Sitter her , og hørre på Hoodwinked-Song <-- Tørkk ;P

Dagens debatt : " DROPP LEKSENE MED LOVEN I HÅNDA "
Hørrest ut som en bra ting?
Men tenk litt da, vist me ikkje hadde hatt lekser hadde me blit lakt enda lenger bak albeidskraft fra andre land, grunnen til at norsk ungdom er av dei "dummeste" i verden er at me ikkje gjer leksene skikkelig.
Så då må vell lekser vere med for og få det ønskede resultatet av opplæringen?
Nå skal ikkje eg virke som et skulelys som altid gjer leksene sine, for det er ofte eg ikkje har gjort det "gott nokk" på leksene. Men alikevell ,er dette løysningen?


-Bente



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar