mandag 23. februar 2009

Hoho:D

Heiasnn:)

I dag har eg vert på skulen , heilt vanleg Mandag-dag :)
Eller , Eg satt i vinduskarmen i tysk-timen å Geir heiv kritt på meg å Montana(Han bomma) eg satt eg med Montana så me kødda oss xD
Fikk kje med meg så masse av ka Nadja(Leraren) sa :L
JaJa , da er bare tysk :L
Sjøl om me har prøve(!) på torsdag : o
Hihi , åsså kjørte me rontom på ei snøskuffa , i friminutte :P
Da va gøøøy :L


Åsså, fant eg ut att det er 1 måne og 2 veker(i måro) siden eg fant ut att , Rolf likte meg :D <3

Da er lite kult ;P

HaHa , ellers så har eg gjort litt matte-leksa og lest litt på tysken(ikkje normalt for meg å gjer lekser på en mandag!) *stolt* . : D

Nå sitter eg og snakker med folk på msn ^^

Da er litt kos , enkli ; o


Hihi ,


-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar