fredag 20. februar 2009

Kjekt Kjekt Kjekt : D

HiHii :D

Heisann , i dag har eg vert på skulen (som alltid)
Me hadde Samf.fag prøve : o
Jaja , d gjekk vell kje såååå dålri (a)

Så når kl va 11.oo så gjekk eg Marianne , Lars T, Hanne I, Hanne H, Montana, Andreas, Mats og Erling bort på senteret ^^
De spurte eg etter mobilen min , så di seff kje kunne skaffe i rosa!
Så nå må eg ha en annen fargeee --, *iritert*

Så tusla me nå rontom der ei stund ,å kjøpte pakke til Kristin ,osv.
Så satt eg å Montana å Hanne I i trappo i lag med LarsT og Erling , å Lars hadde påskeegg, (sonne i lilla kartong)
så Erling tok åsså sprang Lars etter han å eg å jentene tok sekken å brusen til lars å tok heisen opp, så var di nede , då slo Lars erling på røvo så han deiste håve i taket ,å eg fekk latterkampe x]
Stakkar Erling :L

Vertfall ,eg skal i bursdag til Kristinlitt seinare ,så me får sjå om eg skrive ka så skedde då , i måro ; )



OkOk , eg sa eg skulle skriva om bursdagen , så då får eg vell bare gjer det då xD



Da va kjempe kjekt :D
Eg og Lars kjørte ut i lag , så var me først til Kristin!
Kristin va kje ferdi på badet ein gang :L
Lika greit enkli , fodi ingen av oss hadde hatt spess god tid x]
når alle hadde kommet så opna Kristin pakkane ^^

Ho fekk 2 toppar og eit smykke av Marianne , Jakka av Åshild , Honny & She is the man (Film) av Lars , Penger og sokkar av Hanne &så fekk ho Bamse og øredobber av meg : )
Åsså , fekk ho eit bide av meg å Lars , Da va bilde så eg har tatt av oss , å andre folk , altså venner xD
Da va bilde av blant andre Meg, Lars, Marianne, Bettina, Hanne & seff Kristin : D

Etter det såg me på film husker kje ka den hetter , men me kaller den vertfall "Benkemannen" eller "Koffertmannen" xD
OkOk , eg fant ut ka den hetter!
Kristin sa da :D
Den hetter, Forrest Gump

Den va litt kul : D
"Run Forrest run!"
*ler*

Etter det så gjekk me i møtest med Marthine og Maria å var litt med dei , så gjekk Kristin ,Hanne & Karen Anna heim , så då tusla eg Marianne Marthine og Maria oss bort til vegen til Maria og di , så stakk Maria og Marthine opp der^^
Eg og Marianne og Lars gekk vidare så gjekk Marianne heim å Eg å Lars blei henta på Skarveland(Skulen) ^^ *Oj , da va super iriterande å lesa* x)

-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar