tirsdag 3. februar 2009

03-02-09 ^__^

Hei : D

I dag har eg vert på skulen , men bare halve dagen : s
Eg ble dårli så da gjikk eg heim , ; )
Nå sitter eg bare her, surre på nettby , er på msn, snakke med folkiii <3
Og mamma baker boller : D*happy*
Off, eg har feber --, *ser kvit ut*
Nå bare snakker eg dritt altså , så bare unskyld--,
Eg legger bilde ut på nettby , da liker eg , har masse bilder på nettby , du burde se di ; )
Ellers så har eg piczo og da , men ana kje ka den er xD
har kje vert innpå på uber-lengee : o
Hah , vist du kje lika skrvefeil så burde du bare , psjjjiiiit deg vekk : D
Bente banner kje , fordi Kristiin kristne ho ^^ (Bente er dårli til å kje banne: o )
HaHaHa , Kristin klikke på Bente når ho legger ut bilde av ho når ho står på skii ,men Bente bryr seg kje , fordi Bente elsker Kristin : D
Taha , eg er teit : D
Men , eg måtte faktisk ta vekk bilde , og sensurere ho : o
Men det ligger der da , vertfall som sensurert ; )


Dagens ord : Don't play games with a girl who can play better ; )


-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar