lørdag 31. januar 2009

31.01.09 o.O

Heiloo : D

Kan begynne med å fortelle om i går da , det var kjempe kjekt :D
Vi var på us ei stnd , der spilte eg og Mert-Ege biljard(vettkje kossen det skrivest) : D
Og , seff spilte eg og Tina Wii!! : D
Etterpå så gjikk me beserk med tusjen min xD
Rolf Martin fikk vell 1000 navn på seg (Bla. Mitt i tryne , Linn , Karoline & Meg på armen )
Og eg fikk Rolf Martin i nakken og på armen , xD
Så gjikk vi opp på nc : D
Der møtte vi masse folk.. : D
Bla. Johanne som spilte sjakk med meg xD *Stilling: 1-1*
HaHaHa x]

Men , etter si stund fikk eg feber , (igjenn) så da ble eg slapp --, Det er kjedlii!

Men tross det , var det elskbart <3

Meen ,. i dag(!) så har eg kje gjort så masse , har vert på Husnes og sett etter mobil(som eg kje fant--,)
Men , eg kjøpte Skullcandy da : D <3
Også , fant eg ut att eg har ca 3 mnd. igjenn av abonemanget --,
Så eg er sikkert uten mobil i ca 3 mnd. til ! :@ Blæææ! *Sint*

-Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar